Zprostředkované učení : jak učit žáky myslet a učit se /

Kniha představuje obsah, teoretické souvislosti a možnosti praktických aplikací teorie tzv. zprostředkovaného učení, jejímž autorem je psycholog a pedagog R. Feuerstein. Jeho dílo významnou měrou ovlivnilo vývoj psychologické diagnostiky, teorií učení a teorií výuky myšlení v 2. polovině 20. století...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Málková, Gabriela, 1977- (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Praha : Portál, 2009
Vydání:Vyd. 1.
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
 Rezervovat titul

Oddělení pro dospělé

Informace o exemplářích z: Oddělení pro dospělé
Signatura: 37
Jednotka 56329 Dostupné  Požadavek