Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování /
Vývojové (neboli specifické) poruchy učení nebo chování postihují nemalou část dětské i dospělé populace. Potíže dětí trpících např. dyslexií, dysgrafií nebo hyperaktivitou (ADHD) se neomezují jen na školní vyučování, ale promítají se do celého sociálního systému, v němž dítě žije....
Uloženo v:
Hlavní autor: | Pokorná, Věra, 1939- (Autor) |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2001
|
Vydání: | Vyd. 3., rozšíř. a opr. |
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
Vývojové poruchy učení v dětství a v dospělosti /
Autor: Pokorná, Věra, 1939-
Vydáno: (2010) -
Poruchy pozornosti a hyperaktivita : přehled současných poznatků a přístupů pro rodiče a odborníky : Alison Munden, Jon Arcelus : z anglického originálu ... přeložila Dagmar Tomková /
Autor: Munden, Alison
Vydáno: (2006) -
Dyslexie v předškolním věku? /
Autor: Zelinková, Olga
Vydáno: (2008) -
Poruchy učení /
Autor: Zelinková, Olga
Vydáno: (1999) -
Dítě s autismem a emoce : program pro práci s dětmi /
Autor: Scarpa, Angela, 1966-, a další
Vydáno: (2019)